Interactief contactformulier


Use our interactive contact form to find the answer to your question or to come in contact with us!

 

Ik heb mijn retour aangemeld, maar ik ben vergeten het retourlabel af te drukken. Wat moet ik nu doen?

Ga terug naar link https://www.motleydenim.nl/return/ waar je jouw retour hebt aangemeld. Voer daar je bestelnummer en e-mailadres in en klik op "Volgende stap". Je ziet dan een melding op het scherm dat er al een retourzending is geregistreerd voor deze bestelling. In dit bericht staat tevens een link waar je een retour verzendlabel kunt afdrukken.

Hebben jullie mijn retourzending ontvangen?/Waar is mijn retourzending?

Wij verzenden onze bestellingen door heel Europa vanuit een centraal magazijn in Estland. Elke retourzending wordt teruggestuurd naar hetzelfde centrale magazijn voordat ze worden verwerkt. Het transport van retourzendingen gaat langzamer dan de levering van bestellingen, omdat retourzendingen in de meeste landen lokaal worden verzameld en slechts één keer per week naar ons centrale magazijn worden teruggestuurd. In de retourvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/retour-en-ruilvoorwaarden/kan je de verwachte transporttijd voor retourzendingen vanuit jouw land zien. Je kunt je retourzending zelf volgen met behulp van de trackingcode die je hebt ontvangen van de vervoerder die jouw retourzending verzorgt. Als uit de trackingcode blijkt dat je retourzending niet bij ons is afgeleverd, betekent dit dat de retourzending nog onderweg is. Als uit de trackingcode blijkt dat je retourzending bij ons is afgeleverd, vragen wij je om ons nog enkele dagen de tijd te geven om de zending te verwerken voordat u contact met ons opneemt. In sommige gevallen toont de trackingcode een retourzending als "Afgeleverd" wanneer deze de lokale ophaalterminal heeft bereikt, maar in werkelijkheid is de retourzending dan nog steeds onderweg naar ons centrale magazijn.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Hoe kan ik een retourzending doen?/Naar welk adres moet ik mijn retourzending sturen?

Zie onze retourvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/retour-en-ruilvoorwaarden/voor alle informatie over retourneren en registreer je retourzending hier https://www.motleydenim.nl/return/, waar je ook een retour verzendlabel kunt afdrukken. Let op! Stuur je retourzending niet naar een adres dat je op onze website of op internet vindt. Alleen retourzendingen met een retour verzendlabel dat volgens de instructies via onze website zijn afgedrukt zullen ons bereiken. Retourzendingen die niet op deze manier verzonden worden, zullen ons niet bereiken. In dat geval kunnen we je helaas niet helpen met je retourzending en ook geen geldteruggave uitvoeren.

Hoe kan ik artikelen omruilen voor een kleinere of grotere maat, of voor een ander kledingstuk?

Zie onze retourvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/retour-en-ruilvoorwaarden/en de retour bon die bij je bestelling is gevoegd. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt om artikelen te retourneren of om te ruilen.

Waarom kan ik mijn retour niet aanmelden?

Om toegang te krijgen tot de retourregistratie moet je het ordernummer en het e-mailadres exact zo spellen als bij het plaatsen van de bestelling. De meest voorkomende reden waarom iemand geen toegang heeft tot de retourregistratie, is omdat het e-mailadres verkeerd is gespeld bij het plaatsen van de bestelling. De tweede meest voorkomende reden is dat het bestelnummer niet correct is ingevoerd. Het bestelnummer bestaat uit twee letters (je lokale landcode) en vervolgens een reeks cijfers, zonder spatie of andere tekens die de letters en cijfers scheiden. Probeer het opnieuw en zorg ervoor dat het bestelnummer en het e-mailadres correct zijn ingevoerd. Neem contact met ons op als je verdere hulp nodig hebt.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Hoe kan ik een retourzending opsturen als ik geen printer heb om het retourlabel af te drukken?

Je kunt alleen retourzendingen naar ons terugsturen door zelf een retour verzendlabel af te drukken, zoals aangeboden in ons retourregistratieformulier. Wij kunnen je helaas geen retourlabel per post toesturen. Let op! Stuur je retourzending niet naar een adres dat je op onze website of op internet vindt. Alleen retourzendingen met een retour verzendlabel dat volgens de instructies via onze website zijn afgedrukt zullen ons bereiken. Retourzendingen die niet op deze manier verzonden worden, zullen ons niet bereiken. In dat geval kunnen we je helaas niet helpen met je retourzending en ook geen geldteruggave uitvoeren.

We voegen geen retour verzendlabels toe aan bestellingen die door ons worden verzonden, omdat het niet redelijk is om een retour verzendlabel af te drukken voor elke bestelling, terwijl er slechts enkele labels worden gebruikt en het overgrote deel wordt weggegooid. Wij vinden het milieuvriendelijker wanneer er alleen retour verzendlabels worden afgedrukt voor de bestellingen waarbij iets retour wordt gestuurd.

Ik heb een bevestigingsmail ontvangen dat mijn retourzending door jullie is verwerkt. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

De verschillende betalingsmethoden die wij gebruiken hebben verschillende verwerkingstijden voor terugbetalingen. De meeste betaalmethoden die wij aanbieden verwerken terugbetalingen twee maal per week, inclusief de transactietijd tussen de banken. Normaal gesproken ontvang je jouw terugbetaling op je bankrekening binnen 3 tot 5 werkdagen nadat je de bevestigingsmail hebt ontvangen.

Let op! Een terugbetaling naar een VISA of Mastercard wordt soms weergegeven als een vermindering van de oorspronkelijke betaling op de betaaldatum en niet als een aanbetaling op een (latere) datum waarop wij je retourzending hebben verwerkt.

Heb je geen bevestigingsmail ontvangen dat wij je retourzending hebben verwerkt? Raadpleeg dan de informatie met vragen over retourzendingen.

Voordat je contact met ons opneemt over een ontbrekende terugbetaling, dien je ervoor te zorgen dat je de terugbetaling laat overmaken ​​op dezelfde bankrekening waarmee je voor je bestelling hebt betaald.​​

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

Once we have received, processed and approved your return, we will credit the returned products on the invoice. If you return your entire order, the entire invoice will be credited and any return shipping will be charged on the same invoice. After that, you will receive an updated invoice emailed to you directly from Klarna. If you paid the invoice to Klarna before we registered your return, you must contact Klarna to get a refund from Klarna.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Waarom worden er kosten voor mijn retourzending in rekening gebracht?

Raadpleeg onze retourvoorwaarden voor informatie over de verzendkosten voor retourzendingen.

Ik heb geen melding ontvangen dat mijn bestelling kon worden opgehaald. Het product is inmiddels naar jullie geretourneerd. Kunnen jullie het opnieuw versturen?

Alle bestellingen die naar ons worden teruggestuurd worden behandeld als retourzendingen volgens onze retourvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/retour-en-ruilvoorwaarden/. Dat geldt ongeacht de reden of omstandigheden van de retourzending. We zijn helaas niet in staat om dezelfde bestelling opnieuw naar je te verzenden. Je krijgt je aankoopbedrag vergoed, minus de verzendkosten, volgens onze retourvoorwaarden. Als je de producten alsnog wilt ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling. Daarbij gelden de actuele productprijzen op het moment van de nieuwe aankoop, zoals beschreven in onze leveringsvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/aankoop-en-verzendvoorwaarden/. We sturen je een trackingcode per e-mail zodra je bestelling verzonden wordt uit ons magazijn. Gebruik deze code om na te gaan wanneer je pakket klaarligt om op te halen, voor het geval onze meldingen je om de één of andere reden niet bereiken.

Ik was niet in staat om mijn bestelling op te halen, en inmiddels is het naar jullie geretourneerd. Kunnen jullie het opnieuw versturen?

Alle bestellingen die naar ons worden teruggestuurd worden behandeld als retourzendingen volgens onze retourvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/retour-en-ruilvoorwaarden/. Dat geldt ongeacht de reden of omstandigheden van de retourzending. We zijn helaas niet in staat om dezelfde bestelling opnieuw naar je te verzenden. Je krijgt je aankoopbedrag vergoed, minus de verzendkosten, volgens onze retourvoorwaarden. Als je de producten alsnog wilt ontvangen, plaats dan een nieuwe bestelling. Daarbij gelden de actuele productprijzen op het moment van de nieuwe aankoop, zoals beschreven in onze leveringsvoorwaarden https://www.motleydenim.nl/aankoop-en-verzendvoorwaarden/. We sturen je een trackingcode per e-mail zodra je bestelling verzonden wordt uit ons magazijn. Gebruik deze code om na te gaan wanneer je pakket klaarligt om op te halen, voor het geval onze meldingen je om de één of andere reden niet bereiken.

Waar is mijn bestelling?

Controleer om te beginnen wat de levertijd is volgens onze voorwaarden en of die termijn al verstreken is. Houd er hierbij rekening mee dat de levertijd in werkdagen wordt opgegeven. (zaterdag, zondag en feestdagen tellen dus niet mee in de levertijd) Het kan ook zijn dat je bestelling op de laatste dag van de verwachte levertijd laat in de avond wordt bezorgd. Ten slotte wijzen we je er op dat de dag waarop je van ons een bevestigingsmail ontvangt, niet meetelt bij de levertijd. (dit is dus 'dag 0') De levertijd gaat in op het moment dat je bestelling ons magazijn verlaat - dat is ook het moment waarop we je een bevestigingsmail sturen. De levertijd gaat dus niet in op de dag dat je jouw bestelling plaatst.

In de bevestigingsmail voor je bestelling staat een trackingcode waarmee je je bestelling kunt volgen. Met deze trackingcode kun je controleren of het pakket naar je onderweg is, of al op het afleverpunt is aangekomen en de melding van de aankomst van uw bestelling op het afleverpunt om een ​​of andere reden is mislukt.

Is de levertijd nog niet verstreken? Wacht dan alsjeblieft tot dit wél het geval is en controleer de locatie van je bestelling met behulp van de trackingcode. Als de trackingcode aangeeft dat je bestelling klaar staat om opgehaald te worden, dan kun je deze direct ophalen. Als de trackingcode aangeeft dat je bestelling onderweg is, maar dat de levering ervan vertraging heeft opgelopen, dan bieden wij hiervoor onze excuses aan. Vertragingen in het leverproces komen sporadisch voor, maar wij kunnen helaas niets doen om de levering van een bestelling te bespoedigen. We kunnen je slechts vragen om nog een paar dagen geduld te hebben.

Is de volledige levertijd inmiddels verstreken en is het niet mogelijk om via de trackingcode de locatie van je bestelling te bepalen of heeft je bestelling al een onredelijk lange tijd de status 'Onderweg'? Neem in dat geval contact met ons op. In deze situatie kan er iets ongewoons aan de hand zijn en kunnen wij contact opnemen met de vervoerder om een oplossing te vinden.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Vanaf welke dag gaat de levertijd in?

Wij berekenen de levertijd vanaf de dag dat we jouw bestelling inpakken en verzenden. Dat is ook de dag je van ons een bevestigingsmail van de verzending ontvangt. Deze dag rekenen we als 'dag 0', en de eerstvolgende werkdag hierna is de eerst mogelijke bezorgdatum. Voor bestellingen die in de middag, avond en in het weekend geplaatst worden, geldt de eerstvolgende werkdag als 'dag 0' in de berekening van de levertijd.

Een voorbeeld:

Een bestelling wordt door een klant geplaatst op maandag 16.00 (na de sluitingstijd van onze afdeling verzendingen). Deze dag geldt als 'dag -1'.

De bestelling wordt in dat geval op dinsdag verpakt en verzonden. Deze dag geldt als 'dag 0'.

De eerst mogelijke bezorgdatum is in dat geval woensdag en deze dag geldt als 'dag 1'.

Met een dergelijke berekening kun je zelf bepalen wat de mogelijke bezorgdata zijn, gebaseerd op de levertijd in onze voorwaarden.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst waar ik spijt van heb. Kunnen jullie deze nog annuleren?

Nee. We kunnen helaas geen bestelling annuleren of wijzigen zodra deze door de klant is afgerond en betaald op onze website. Elke bestelling wordt namelijk direct doorgezet naar ons magazijn. Wanneer je jouw aankoop wilt annuleren, lees dan in onze retourvoorwaarden hoe je artikelen naar ons kunt terugsturen.

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar ik wil de maat/de artikelen wijzigen. Kunnen jullie dat doen voordat jullie mijn bestelling verzenden?

Nee. We kunnen helaas geen bestelling annuleren of wijzigen zodra deze door de klant is afgerond en betaald op onze website. Elke bestelling wordt namelijk direct doorgezet naar ons magazijn. Wanneer je jouw aankoop wilt annuleren, lees dan in onze retourvoorwaarden hoe je artikelen naar ons kunt terugsturen.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik wil het bezorgadres wijzigen. Kunnen jullie dat voor me doen?

Nee. Wij kunnen het bezorgadres van je bestelling helaas niet veranderen en dat heeft twee redenen. 1. Vanwege het risico op mogelijke fraude zijn we gebonden aan de voorwaarden van onze betaalpartners, daarom moeten we elke bestelling naar het opgegeven adres versturen. 2. Alle bestellingen worden direct verzonden naar ons magazijn. Wees er wanneer je een product afrekent in onze webshop dan ook zeker van dat je het juiste bezorgadres in hebt gevuld.

Ik heb twee bestellingen geplaatst. Kunnen jullie die samenvoegen tot één verzending en mij de verzendkosten van één bestelling vergoeden?

Nee. We kunnen helaas niet twee verschillende afgeronde bestellingen samenvoegen. Elke bestelling die op onze website wordt afgerond, wordt direct naar ons magazijn doorgestuurd in de volgorde waarin wij die ontvangen. Om logistieke redenen is het niet mogelijk om verschillende bestellingen in ons magazijn samen te voegen.

Ik heb net een bestelling geplaatst, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Is mijn bestelling bij jullie aangekomen?

Hoogstwaarschijnlijk hebben wij je bestelling gewoon ontvangen en zal deze door ons naar jou worden verzonden. De meest voorkomende reden dat klanten de bevestigingsmail niet zien, is omdat ze in de inbox van het verkeerde e-mailadres kijken. Dit weten we omdat we vaak zien dat het e-mailadres op de bestelling in zulke gevallen anders is dan het e-mailadres dat de klant gebruikt om contact met ons op te nemen. Een andere veelvoorkomende oorzaak dat klanten de bevestigingsmail niet zien, is omdat deze in de spamfolder is beland of in de map met ongewenste e-mails. In zulke gevallen is onze e-mail per abuis in de verkeerde map beland in plaats van in de reguliere inbox.

Nog een veelvoorkomende reden is dat de klant een typefout heeft gemaakt en een verkeerd e-mailadres heeft ingevoerd.

Controleer deze drie veelvoorkomende oorzaken en kijk in eerst in je andere e-mailboxen, de spamfolder en de map met ongewenste e-mails. Zie je nog steeds geen bevestigingsmail voor jouw bestelling? Neem in dat geval contact met ons op.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Jullie adverteren met 'Gratis verzending*' op jullie website. Waarom krijg ik geen gratis verzending voor mijn bestelling?

Op onze website adverteren wij inderdaad met 'Gratis verzending*'. De asterisk (*) verwijst naar de complete voorwaarden voor deze gratis verzending. In die voorwaarden staat dat gratis verzending niet altijd van toepassing is op iedere bestelling. Lees onze verzendvoorwaarden om erachter te komen waarom gratis verzending wel of niet op jouw bestelling van toepassing is.

Ik heb het verkeerde product of de verkeerde maat ontvangen. Wat moet ik doen?

Onze excuses voor deze fout. Neem alsjeblieft contact met ons op via onderstaand formulier en wij helpen je zo snel mogelijk verder voor een oplossing.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Ik wil een klacht indienen over een product, hoe doe ik dat?

Lees alsjeblieft onze klachtenvoorwaarden en neem daarna contact met ons op via het formulier dat opent wanneer je op de onderstaande link klikt.

Neem meerdere heldere foto's van het kledingstuk en van het beschadigde deel ervan. Deel deze foto's met ons via een dienst voor het delen van bestanden zoals https://wetransfer.com/. Let op: de meeste e-mailproviders bieden niet voldoende ruimte om meerdere afbeeldingsbestanden in hoge resolutie te versturen. Gebruik daarom een dienst voor het delen van bestanden, waarmee je grote afbeeldingen naar ons kunt versturen.

Laat ons het bestelnummer van het beschadigde kledingstuk weten, en geef aan om welk kledingstuk het gaat. Het is voor ons namelijk niet altijd mogelijk om aan de hand van de foto's te bepalen welk kledingstuk beschadigd is.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Hoe lang is jullie levertijd?

Je vindt de levertijd van je bestelling in onze Leveringsvoorwaarden. Motley Denim kan de levertijd niet wijzigen door deze korter of langer te maken. Al onze leveringen worden ingepakt en verstuurd zoals beschreven in onze Leveringsvoorwaarden.

Als ik nu een bestelling plaats, kunnen jullie deze dan verzenden zodat ik deze morgen ontvang?

Je vindt de levertijd van je bestelling in onze Leveringsvoorwaarden. Motley Denim kan de levertijd niet wijzigen door deze korter of langer te maken. Al onze leveringen worden ingepakt en verstuurd zoals beschreven in onze Leveringsvoorwaarden.

Hebben jullie een fysieke winkel die ik kan bezoeken? Kan ik naar jullie magazijn komen om kleding te passen en te kopen?

Nee, Motley Denim heeft geen fysieke winkels en we ontvangen geen klanten in ons magazijn. We accepteren alleen bestellingen die via onze webshop geplaatst worden.

Kan ik als bedrijf een bestelling doen via e-mail?

Nee, we accepteren geen bestellingen via e-mail van bedrijven, overheden, gemeenten of organisaties. We accepteren alleen bestellingen die via onze webshop worden geplaatst, en elke klant dient zelf zijn of haar eigen bestelling plaatsen.

Biedt u betaling onder rembours, vooruitbetaling of andere betaalmethodes aan die niet beschikbaar zijn bij het afrekenproces.

Nee, Motley Denim biedt alleen de betaalmethoden aan die beschikbaar zijn bij het afrekenproces We kunnen geen andere betaalmethoden aanbieden dan de opties die beschikbaar zijn bij het afrekenproces.

Ik probeer een aankoop te doen met een betaalkaart, maar het lukt niet. Is er een fout in uw systeem?

Jammer genoeg kunnen online transacties met een betaalkaart of creditcard soms ingewikkeld zijn. Tijdens een betaling met een kaart vinden veel automatische veiligheidscontroles plaats, die je als klant niet ziet. Daardoor kan er een vertraging optreden tussen het moment dat je een betaling afrondt en het verschijnen van de bedankpagina van onze webwinkel.

De meest voorkomende redenen waarom je bank je nu niet toestaat om een transactie met je betaalkaart of creditcard uit te voeren zijn:

- Je hebt onvoldoende saldo op je rekening voor de aankoop die je probeert te doen, of je zult je persoonlijke kredietlimiet overschrijden.

- Je hebt je kaart (nog) niet ingesteld voor online betalingen.

- Je hebt een persoonlijke dagelijkse limiet voor aankopen en opnames, welke zou worden overschreden door de aankoop die je probeert te doen.

- Je neemt (nog) geen deel aan MasterCard Secure Code of Verified by VISA. Om bij ons te winkelen met je betaalkaart, moet je deelnemen aan één van deze services.

- Je hebt kort achter elkaar veel online aankopen gedaan met je kaart. Je bank of creditcardmaatschappij kan je kaart dan blokkeren, omdat er een risico bestaat dat je kaart gestolen is of dat je kaartgegevens in verkeerde handen zijn beland.

- Je geografische locatie komt niet overeen met het land van uitgifte van de kaart. Dit kan door je bank of creditcardverstrekker worden gezien als teken van mogelijke diefstal en leiden tot blokkering van de kaart.

De minst voorkomende reden dat je een aankoop in onze winkel niet kan afronden is dat wij of onze kaartbetalingspartner een storing in onze systemen hebben. Onze systemen worden voortdurend gecontroleerd op eventuele fouten.

Geldt één van deze bovenstaande situaties niet voor jou? Dan raden we je aan om een andere betaalmethode te proberen, als die tenminste in jouw land beschikbaar is. Of probeer het een tijdje later of morgen opnieuw - waarschijnlijk lukt het je dan wél om je betaling af te ronden.

Kan ik korting, een kortingscode of een prijsverlaging krijgen als ik een e-mail stuur?

Nee, in onze webshop zie je alle actuele prijzen, aanbiedingen en kortingsacties die op dit moment geldig zijn. We geven geen korting op producten waarvoor momenteel geen kortingsactie geldt. Ook bieden we geen volumekorting, behalve op producten waarvan de prijs daalt wanneer een klant meerdere exemplaren bestelt.

Ik heb een T-shirt/hoodie/shirt/jeans in een bepaalde maat. Welke maat moet ik bij jullie bestellen?

Kijk voor de precieze afmetingen van onze kledingstukken en maten in onze maattabel.

De beste manier om de juiste maat te kopen, is door goed naar de maattabel/maattabel van het product te kijken, daar de instructies te volgen over het opmeten van kledingstukken die je thuis hebt, en deze maten te vergelijken met de maten in de maattabel van het artikel. Het is voor de klantenservice van Motley Denim helaas lastig om via e-mail te bepalen welke maat geschikt is voor jou.

Ik heb in jullie winkel een product gezien met een andere maatvoering dan ik gewend ben. Normaal koop ik maat X van dit merk. Welke maat moet ik bij jullie kopen?

Kijk voor de precieze afmetingen van onze kledingstukken en maten in onze maattabel.

De beste manier om de juiste maat te kopen, is door goed naar de maattabel/maattabel van het product te kijken, daar de instructies te volgen over het opmeten van kledingstukken die je thuis hebt, en deze maten te vergelijken met de maten in de maattabel van het artikel. Het is voor de klantenservice van Motley Denim helaas lastig om via e-mail te bepalen welke maat geschikt is voor jou.

Ik heb een bepaalde taille/borst/lichaamsomvang/lengte/gewicht. Welke maat moet ik bij jullie bestellen?

Kijk voor de precieze afmetingen van onze kledingstukken en maten in onze maattabel.

De beste manier om de juiste maat te kopen, is door goed naar de maattabel/maattabel van het product te kijken, daar de instructies te volgen over het opmeten van kledingstukken die je thuis hebt, en deze maten te vergelijken met de maten in de maattabel van het artikel. Het is voor de klantenservice van Motley Denim helaas lastig om via e-mail te bepalen welke maat geschikt is voor jou.

Ik vraag me af of dit kledingstuk groot of klein valt?

Kijk voor de precieze afmetingen van onze kledingstukken en maten in onze maattabel.

De beste manier om de juiste maat te kopen, is door goed naar de maattabel/maattabel van het product te kijken, daar de instructies te volgen over het opmeten van kledingstukken die je thuis hebt, en deze maten te vergelijken met de maten in de maattabel van het artikel. Het is voor de klantenservice van Motley Denim helaas lastig om via e-mail te bepalen welke maat geschikt is voor jou.

De maat die ik nodig heb, is op dit moment niet op voorraad. Wanneer wordt mijn maat weer beschikbaar?

De meeste maten van artikelen van het type 'Het hele jaar door' (dit staat vermeld bij de productinfo) worden heel regelmatig aangevuld. We kunnen jammer genoeg niet zeggen wanneer een bepaalde maat weer op voorraad is. Ook kunnen we helaas geen maat reserveren die momenteel niet op voorraad is. Bij 'Het hele jaar door'-producten kun je je e-mailadres achterlaten, zodat je op de hoogte wordt gehouden wanneer jouw maat weer op voorraad is. Uitverkochte modellen van het producttype 'Seizoenproduct' worden niet bijgevuld.

Ik ben geïnteresseerd in een bepaald kledingstuk, en ik vraag me af of dit product voorzien is van een bepaald kenmerk. Bijvoorbeeld: 'geschikt voor grote dijen', 'lange mouwen', 'binnenzakken' of 'heeft een gulp met knoopsluiting'?

We bieden vijf verschillende informatiebronnen voor de kledingstukken die we verkopen:

1. De productafbeeldingen, waarop je het kledingstuk kunt zien.

2. De productspecificaties, waar je veel informatie over het product kunt vinden, zoals het merk, het gebruikte materiaal en de kleur.

3. De productbeschrijving, waar je een langere tekst kunt vinden die het kledingstuk beschrijft. Een productbeschrijving is niet beschikbaar voor alle producten die wij verkopen, maar doorgaans wel voor kledingstukken waarbij je meer informatie nodig hebt om een keuze te kunnen maken.

4. Een maattabel, waarin je de afmetingen kunt vinden van alle beschikbare maten voor dit product.

5. Een maatkiezer, waar je kunt zien welke maten er beschikbaar zijn voor dit specifieke kledingstuk.

De meeste van onze klanten vinden de informatie die ze nodig hebben in de bovengenoemde bronnen. Kijk goed of jij daar ook de informatie vindt waar je naar op zoek bent. Als je een specifieke vraag hebt over een product die je niet kunt vinden in de bovengenoemde informatiebronnen, neem dan contact op met onze klantenservice door op de onderstaande link te klikken.

Het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Klik hier om contact op te nemen met onze klantenservice!

Kan een bepaald kledingstuk dat ik bij jullie koop krimpen als ik het was?

Dit is altijd een lastige vraag, en er is helaas geen algemeen antwoord dat geldig is voor alle kleding die we verkopen. Sommige fabrikanten geven informatie over de te verwachten krimp op de wasvoorschriften van hun producten, terwijl anderen dat niet doen. Wat we wel kunnen zeggen is:

1. Alle kleding die wij verkopen is op een bepaald moment in het productieproces voorgewassen.

2. We hebben nog nooit klachten gehad over krimpende kleding.

Ik kan het antwoord op mijn vraag niet vinden, hoe kan ik met u in contact komen?

De snelste manier om een antwoord op uw vraag te krijgen, is door het juiste Onderwerp en de juiste Vraag te selecteren in deze menu's. In de meeste gevallen krijgt u dan direct antwoord, zonder te hoeven wachten op een reactie van ons klantenserviceteam. Als uw vraag niet wordt beantwoord onder de Onderwerpen en Vragen in deze menu's, kunt u het beste de vraag selecteren die het dichtst bij uw vraag komt en contact met ons opnemen via het formulier onder deze specifieke vraag. Op deze wijze kunnen we u sneller antwoorden, omdat de vraag correct is gecategoriseerd in ons klantenservicesysteem.

Houd er rekening mee dat we geen telefonische klantenservice bieden.

Maak je vraag zo specifiek mogelijk, en voeg zo veel mogelijk informatie toe, bijvoorbeeld je bestelnummer, tracking code enz.

 

 

 

Het product is aan je winkelwagentje toegevoegd

Ga naar AfrekenenDoorgaan met winkelen
Producten